Joga Iyengara w klinice i online


joga

Joga online to propozycja dla Was na ten szczególny czas. Joga ma narzędzia, które pomagają sobie poradzić w obecnej sytuacji. 

Terminy

PONIEDZIAŁKI 17:30-18:45 – zajęcia dla wszystkich

WTORKI 17:00-18:15 – zajęcia łączone, dla początkujących i zaawansowanych (min. rok praktyki na zajęciach w IMC)

CZWARTKI 9:00-10:15 – zajęcia dla wszystkich

Długość zajęć

75 minut

 

Jak wziąć udział w zajęciach online?
Proponujemy Wam udział w zajęciach jogi online prowadzonych przez Anetę Magdę jako transmisja z Kliniki IMC. Wykorzystujemy platformę umożliwiającą dwustronny kontakt: uczestnicy widzą prowadzącą, prowadząca widzi uczestników i na bieżąco może korygować pozycje.
Prosimy o kontakt z recepcją (730 597 597, kontakt@imc.wroc.pl) w celu zapisania się na zajęcia. Możesz też zapisać się samodzielnie przez panel pacjenta -> zapisz się na zajęcia
Będziemy potrzebowali również adresu mailowego, który posłuży do dodania Was do grupy uczestników (prosimy o przesłanie go pod adres kontakt@imc.wroc.pl).
Udział w zajęciach rozliczany jest w ramach posiadanych przez uczestników karnetów lub jako zakup pojedynczych zajęć.

 

Opinie uczestników zajęć online

Nasze zajęcia to trochę jak wyjście do świata. Jolanta

Korekty do jednej z nas, służą wszystkim. Ewa

Sama niestety rzadko kiedy jestem w stanie poćwiczyć! Dla mnie zawsze bomba! Adrianna

 

Joga Iyengara

Metoda opracowana przez B.K.S Iyengar’a wyróżnia się wyjątkową precyzją. Każda część ciała wykonuje ściśle określoną pracę. Ciało jest używane jako narzędzie do poszerzania świadomości i wyciszania umysłu.
Praktyka polega na uważnym wejściu w pozycję (asanę) i pozostaniu w niej przez odpowiedni czas. Ćwiczący stale docierają do granic swoich możliwości i przechodząc je osiągają postępy i terapeutyczne efekty.
Wyjątkową cechą jogi Iyengara jest wykorzystanie licznych pomocy: koców, lin, kostek, pasków. Umożliwiają one doświadczanie dobroczynnego działania asan osobom o znacznych indywidualnych ograniczeniach. Szczegółowo opracowane pozycje leczą różne dolegliwości prowadząc ćwiczącego ku pełnemu zdrowiu.

Zajęcia są dopasowane do możliwości uczestników, prowadzone w indywidualny sposób. Wykonujemy asany i ćwiczenia w zakresie, który jest wygodny dla osób zmęczonych, w trakcie terapii, kobiet w ciąży. Odpowiednio dobrane ćwiczenia pomagają odciążyć ciało, zregenerować ciało i umysł, są okazją, żeby wypocząć i zregenerować się po pełnym obowiązków dniu.

Pranajama

Podczas zajęć ćwiczymy również pranajamy czyli ćwiczenia oddechowe jogi polegające na świadomej kontroli oddychania. Świadome regulowanie tempa i głębokości oddechu ma bardzo pozytywny wpływ na nasze zdrowie fizyczne i emocjonalne. W pranajamie umysł biernie towarzyszy procesowi oddychania, uspakaja się i ucisza dzięki wolnemu, równemu i wydłużonemu oddechowi. Te ćwiczenia najlepiej wykonać codziennie rano z pustym żołądkiem.

Prowadzący: Aneta Magda
Koszt: 35 zł za pojedyncze zajęcia (karnet 8 wejść 240 zł ważny 2 miesiące)

Zapisz się na zajęcia

Jeśli nie możesz utworzyć konta online, skontaktuj się z nami telefonicznie  + 48 667 939 372  lub  mailowo kontakt@imc.wroc.pl  i zapisz się na warsztaty.